28 Haziran 2015 Pazar

Hadi Yollara!


Seyahat... Var mı seyahat etmekten haz alan? E illa ki vardır ama kast ettiğim yolculuk aşaması. Yol önünde uzaaar gider. Kıvrımlarıyla, düz oluşuyla, inişleri ve çıkışlarının yanı sıra; ormanıyla, deniziyle, dağı ve tepesiyle hepsini bir arada yaşadığınız seyahat gibisi olur mu hiç? Otobüste dağıtılan ikramlardan kahveyi alıp kitabını açacaksın. Ohh mis gibi. En güzeli okumak değil mi zaten?

Geniş geniş yayıla yayıla okunan kitaptan uzaklaşmak istercesine beyniniz sinyal verecek ya da bulanan mideniz. Bu durumda da yapılacak diğer yolculuk yöntemi sıraya girdi demektir: Kulaklığını tak! Kulaklığı takıp herkesten kendini soyutladıktan sonra camdan dışarıyı izlemeye koyulacaksın. İnsanoğlu bu boş durur mu? Durmaz annem durmaz. Bu sefer de bi dünya şey düşündürür müzikle beynindeki böcekler. Ee ne bekliyoruz ezip geçme vaktidir böcekleri. Eyy yolcu düşün güzel yarınları..

2 yorum:

  1. Yazılarınız çok güzel devamı da olsuuuun :)

    YanıtlaSil